ŞIRNAK İL MİLLÎ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ

Sözleşmeli Öğretmen İle İlgili Duyuru

Sözleşmeli Öğretmen olarak İlimize atanan öğretmenlerin getirilmesi gereken belgeler.
1- Tam Teşekkülü Hastaneden alınacak HEYET RAPORU (Raporda Öğretmenlik yapmasında herhangi bir engel yoktur ibaresi olması gerekir.  
2- Elektronik başvuru Formu Aslıı
3- Diplomanın aslı veya onaylısı
5- Formasyonu olanalar Aslı veya Onaylısı
6- Kimlik Fotokopisi
7- 4 Adet Vasikalık fotoğraf en az altı aydan önce çekilmiş olması gerekir
8- Sabıka Kaydı
9- Askerlik Durum Belgesi
10- Hizmet Sözleşmesi (İl veya İlçe Milli Eğitim Müdürlüklerinden alınacak)
11- Mal Bildirim beyanamesi (İl veya İlçe Milli Eğitim Müdürlüklerinde alınacak)

12- Dershanede çalışan öğretmenlerin, dershaneden istifa ettiklerine dair iftifa onayları

13- SGK veya BAĞ-KUR lu olmadığına dair belge/yazı


Not : İlçelere atanan öğretmenler atandıkları İlçe Milli Eğitim Müdürlüklerine gidecekler, Eksik belge ile göreve başlama yapılmayacaktır.
Göreve başlama esnasında vekaleten başlama yapılmayacaktır.

Şırnak İl Milli Eğitim Müdürlüğü - 0(486) 216 15 60-61-62-63 / Özel Kalem 0(486) 216 1559

MEB © - Tüm Hakları Saklıdır. Gizlilik, Kullanım ve Telif Hakları bildiriminde belirtilen kurallar çerçevesinde hizmet sunulmaktadır.