2019-2020 Eğitim Öğretim Yılı 2.Dönem Fatih Projesi Bilişim Teknolojileri Rehber Öğretmen Görevlendirme Başvurusu
Fatih Projesi Bilişim Teknolojileri Rehber Öğretmen Görevlendirme BaşvurusuFatih Projesi kapsamında donanım kurulumu tamamlanan ve etkileşimli tahta kurulumu yapılan örgün eğitim okullarına 2019-2020 2. Dönem için Fatih Projesi BT Rehber Öğretmen görevlendirmesi yapılacaktır. Görevlendirmelerde Fatih Projesi kapsamında donanım kurulumu tamamlanan okullara öncelik verilecek, bu okullarda ihtiyaç varken diğer okullara görevlendirme yapılmayacaktır.
Başvuru yapmak isteyen öğretmenlerin başvuru formunu eksiksiz doldurarak btkoordinator73@meb.gov.tr adresine 30/01/2020 Perşembe günü mesai bitimine kadar ulaştırılması gerekmektedir. Bu tarihten sonra yapılacak başvurular DEĞERLENDİRİLMEYECEKTİR. Başvuru yapacak öğretmenlerin dikkat etmesi gereken bazı hususlar:
- Adaylığı kalkmamış öğretmenlerin başvurusu kabul edilmeyecektir. ( Adaylık sınavından geçerli notu almış ancak adaylığı henüz kaldırılmamış öğretmenler başvurabilirler. Durumları İl/İlçe Milli Eğitim Müdürlüklerinden teyit edilerek uygun görüldüğü taktirde kabul edilecektir. )
- Yöneticiliği olan öğretmenler başvuramaz. ( Müdür, Müdür Yardımcısı vb...)
- Başvuru formundaki ilgili bölümleri lütfen eksiksiz doldurunuz.
- Başvuru tarihinden sonra yapılan başvurular kesinlikle dikkate alınmayacaktır.
- Görevlendirme dönemi 2.dönem başladığı 03/02/2020 ile 19/06/2020 tarihlerini kapsayacaktır.
- Görevlendirilen öğretmenler görev yaptıkları okullardaki görev sorumluluklarını eksiksiz olarak yerine getirmek zorundadırlar.
- Göreviniz ile ilgili her türlü soru ve sıkıntılarınızı İl Bilgisayar Koordinatörünüze danışabilirsiniz.
Bilgi :
İl Bilgisayar Koordinatörü - Tugay YILMAZ
Başvuru İle İlgili Belgeler;
BTR Öğretmen Görevleri İçin Tıklayınız
Bakanlık Resmi Yazı İçin Tıklayınız