2021-2022 Eğitim Öğretim Yılı 1.Dönem Fatih Projesi Bilişim Teknolojileri Rehberliği ( BTR ) ek görevlendirme ihtiyacı doğmuştur.
2021-2022 Eğitim Öğretim Yılı 1.Dönem Fatih Projesi Bilişim Teknolojileri Rehberliği ( BTR ) için ek görevlendirme ihtiyacı doğmuştur. Başvururken BTR görevlerini lütfen okuyunuz.
Başvurular 08.10.2021 Cuma günü başlayıp, 11.10.2021 Pazartesi günü mesai bitimine kadar devam edecektir.
Başvuru yapmak isteyen öğretmenlerin başvuru formunu eksiksiz doldurarak btkoordinator73@meb.gov.tr adresine 11.10.2021 Pazartesi günü mesai bitimine kadar ulaştırması gerekmektedir. Bu tarihten sonra yapılacak başvurular DEĞERLENDİRİLMEYECEKTİR.
Başvuru yapacak öğretmenlerin dikkat etmesi gereken bazı hususlar:
· Yöneticiliği olan öğretmenler başvuramaz. ( Müdür, Müdür Yardımcısı vb...)
· Başvuru formundaki ilgili bölümleri lütfen eksiksiz doldurunuz. Formu doldurduktan sonra başvuran öğretmen imzası ile kadrosunun bulunduğu okulun müdürünün imzası ve mühürü olacak şelilde belgeyi taratarak mail ile btkoordinator73@meb.gov.tr adresine göndermesi gerekmektedir (Branş Öğretmenleri aldıkları formatör eğitimi sertifika numarasını başvuru formuna yazmak zorundadırlar. Aksi halde başvuruları kabul edilmeyecektir.)
· Aynı okula birden fazla BTR başvurusu olması durumunda öncelik; okulun bilişimcisine, aynı okulda önceki dönemde BTR görevi yapan öğretmene, daha sonra bilişim öğretmeni olmasına, daha sonra ise hizmet süresi dikkate alınacak şekilde belirlenecektir.
· Başvuru tarihinden sonra yapılan başvurular kesinlikle dikkate alınmayacaktır.
· Görevlendirme dönemi Valilik Oluru alındığı tarihten dönem sonuna kadar (21.01.2022) tarihlerini kapsayacak ve valilik oluru ile başlayacaktır.
· Görevlendirilen öğretmenler görev yaptıkları okullardaki görev sorumluluklarını eksiksiz olarak yerine getirmek zorundadırlar.
· Göreviniz ile ilgili her türlü bilgi ve sorularınızı İl Bilgisayar Koordinatörünüze danışabilirsiniz.
Bilgi : İl Bilgisayar Koordinatörü - Tugay YILMAZ