2021 Yılı İlimize Atamaları Yapılan Engelli Öğretmenlerden İstenilecek Belgeler
2021 Yılı İlimize Atamaları Yapılan Engelli Öğretmenlerden İstenilecek Belgeler
1- T.C. Nüfus Cüzdan fotokopisi,
2- Lisans diploması veya mezuniyet geçici belgesinin aslı veya onaylı örneği,
3- Orta Öğretim Alan Öğretmenliği Tezsiz Yüksek Lisans, Pedagojik Formasyon Programı/Pedagojik Formasyon Eğitimi Sertifikası, İlköğretim Sınıf Öğretmenliği ya da İngilizce Öğretmenliği Sertifikası programlarından birini tamamladığına ilişkin belge veya bu belgenin onaylı örneği,
4- Yurt dışındaki yüksek öğretim kurumlarından mezun olanların, Yükseköğretim Kurulu Başkanlığınca verilen yüksek öğreniminin ve pedagojik formasyon belgesinin yurt içindeki yükseköğretim kurumlarına veya programlarına denklik belgesi,
5- Başvuru esnasında Pedagojik Formasyon Belgesi yerine resmî yazı ibraz edenlerden Pedagojik Formasyon Belgesi,
6- Son altı ay içinde çekilmiş vesikalık fotoğraf (6 adet) (Bilgisayar veya kopya biçimiyle çoğaltma kabul edilmez),
7- 2018 veya 2020 yıllarında yapılan EKPSS (Lisans Düzeyi) sonuç belgesi,
8- Engelli Sağlık Kurulu Raporunun aslı veya onaylı örneği,
9- Mal bildirimi (İl Millî Eğitim Müdürlüklerinden temin edilecektir)
10- Elektronik Başvuru Formunun onaylı örneği,
11- Atamaya esas engelli sağlık kurulu raporunun alındığı hastaneden sağlık durumu yönünden öğretmenlik görevini yapmasına engel bir durumu olmadığına dair alınacak sağlık kurulu raporu.
12- Hâlen herhangi bir kamu kurum ve kuruluşunda devlet memuru olarak çalışanlar için muvafakat belgesi,
13- Güncel tarihli Adli Sicil Kaydını gösterir belge,
14- Askerlik Durum Belgesi.
Not: Yukarda istenilen belgelerin 17/12/2021- 31/12/2021 tarihler arasında Şırnak İl Milli Eğitim Müdürlüğüne elden teslim edilmesi gerekmektedir.