Engelli Personel Atama Duyurusu
Engelli personel (2018/2 EKPSS) atamaları kapsamında ilimize yerleştirilen ve İLİMİZDE GÖREVE BAŞLAMAK İSTEYENLER, aşağıda belirtilen belgelerle birlikte en geç 25/01/2019 tarihi mesai bitimine kadar Şırnak İl Milli Eğitim Müdürlüğü (Personel Atama Şubesi)’ne başvuru yapmaları gerekmektedir.
İstenilen Belgeler
1-Kimlik Aslı ve Fotokopisi. (3 Adet)
2-ÖSYM Yerleştirme Sonuç Belgesi.
3-Öğrenim Belgesi Aslı veya Onaylı Örneği.
4-30.03.2013 tarihli ve 28603 sayılı Resmî Gazete’de yayımlanarak yürürlüğe giren “Özürlülük Ölçütü, Sınıflandırması ve Özürlülere Verilecek Sağlık Kurulu Raporları Hakkında Yönetmelik” hükümlerine uygun olarak alınan Engelli Sağlık Kurulu Raporunun Aslı veya Onaylı Örneği.
5-Vesikalık Fotoğraf. (3 Adet)
6-Askerlik Durum Belgesi.
7-Adli Sicil Kaydı.
8-Güvenlik Soruşturması Formu için Tıklayınız. (Bilgisayarda Doldurulması gerekmektedir.) (2 adet)
9-Mal Bildirim Formu için Tıklayınız.
10-Engelli Atama Başvuru Formu için Tıklayınız.
***************************************************************************
Engelli personel (2018/2 EKPSS) atamaları kapsamında ilimize yerleştirilen ve FARKLI İLDE GÖREVE BAŞLAMAK İSTEYENLER, aşağıda belirtilen belgeleri Şırnak İl Milli Eğitim Müdürlüğü (Personel Atama Şubesi)’ne elden ya da (yoneticiatama73@meb.gov.tr) e-posta adresine göndermeleri, e-posta ile gönderilen dilekçelerin asıllarının ise en geç 10/01/2019 tarihi mesai bitimine kadar posta veya kargo yolu ile Müdürlüğümüze gönderilmesi gerekmektedir.
İstenen Belgeler
1-ÖSYM Yerleştirme Sonuç Belgesi.
2-Engelli Personel Yer Değiştirme Dilekçesi için Tıklayınız.
Şırnak İl Milli Eğitim Müdürlüğü İletişim Bilgileri
Cumhuriyet Mah. Cumhuriyet Cad. No:10 Merkez/ŞIRNAK
Tel : (0 486) 216 15 60 – 61-62 Dahili: 124