SÖZLEŞMELİ ÖĞRETMEN ATAMASI, EVRAK TESLİMİ İLE İLGİLİ DUYURU
Mili Eğitim Bakanlığı Personel Genel Müdürlüğünce ilimizde Öğretmen açığı bulunan eğitim kurumlarına yapılan (Şubat) Sözleşmeli Öğretmen Atamaları sonucunda ilimize atanan Sözleşmeli Öğretmen adaylarının ekte belirtilen belgeleri İVEDİ olarak 01.03.2019 tarihine kadar İl/İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü İnsan Kaynakları Şubesine (Öğretmen Atama) ulaştırmaları gerekmektedir.
EK:
- Güvenlik Soruşturması Formu
ŞIRNAK İLİNE ATANAN SÖZLEŞMELİ ÖĞRETMENLERİN GÖREVE BAŞLAMA İŞLEMLERİNİN YAPILABİLMESİ İÇİN AŞAĞIDA İSTENİLEN BELGELERİN GETİRİLMESİ GEREKMEKTEDİR.
İlimize ataması gerçekleşen Sözleşmeli öğretmenler aşağıda belirtilen belgeleri 01.03.2019 tarihine kadar Şırnak İl/İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü Öğretmen Atama Şubesine elden teslim edebilecekleri gibi bir yakınıyla veya kargo-posta ile de gönderebilirler.
1. T.C. Nüfus Cüzdan Fotokopisi,
2. Lisans diploması veya mezuniyet geçici belgesinin aslı veya onaylı örneğini,
3. Orta Öğretim Alan Öğretmenliği Tezsiz Yüksek Lisans, Pedagojik Formasyon Programı-Pedagojik Formasyon Eğitimi Sertifikası, İlköğretim Sınıf Öğretmenliği ya da İngilizce Öğretmenliği Sertifikası programlarından birini tamamladığına ilişkin belge veya bu belgenin onaylı örneğini,
4. Yurt dışındaki yüksek öğretim kurumlarından mezun olanların, Yükseköğretim Kurulu Başkanlığınca verilen yüksek öğreniminin ve pedagojik formasyon belgesinin yurt içindeki yükseköğretim kurumlarına veya programlarına denklik belgesini,
5. Talim ve Terbiye Kurulu kararı gereğince Felsefe bölümü mezunlarından; 16 kredi sosyoloji, 16 kredi psikoloji, sosyoloji bölümü mezunlarından; 8 kredi mantık, 16 kredi felsefe, 16 kredi psikoloji aldığına dair belgenin aslı veya onaylı örneğini (Bu belge pedagojik formasyon belgesi yerine kullanılamaz.)
6. Başvuru esnasında Pedagojik Formasyon Belgesi yerine resmî yazı ibraz edenlerden Pedagojik Formasyon Belgesini,
7. Son altı ay içinde çekilmiş biyometrik fotoğraf (6 adet), (Bilgisayar veya kopya biçimiyle çoğaltma kabul edilmez.)
8. Mal bildirimi (İl/İlçe Milli Eğitim Müdürlüklerinden temin edilecektir.)
9. Elektronik Başvuru Formunun onaylı örneğini,
10. Sağlık durumu yönünden öğretmenlik görevini yapmasına engel bir durumu olmadığına dair tam teşekküllü bir hastaneden alınacak sağlık kurulu raporu,
11. Güvenlik Soruşturması ve Arşiv Araştırma Formu. (Ekte verilen form Bilgisayar Ortamında doldurularak (2) iki adet çıktı alınacak)
12. Askerlik Durum Belgesi,
13. Sabıka Sorgulama Belgesi, Adli sicil kaydı bulunanlardan buna ilişkin mahkeme kararı.
NOT1: Belgelerini teslim eden adayların, İl Valiliği tarafınca yapılacak olan güvenlik soruşturmalarının tamamlanmasının akabinde göreve başlama işlemleri yapılacaktır.
NOT2: İlçelerimize atanmış olan öğretmenler, göreve başlamak ve evrak teslimi yapmak üzere doğrudan ilgili İlçe Milli Eğitim Müdürlüklerine gideceklerdir.